Sinoway Industrial Co., Ltd.

Lenalidomid - anafylaktická reakce Lenalidomid - anafylaktická reakce

Existuje angioedém a závažné kožní reakce včetně Stevens-Johnsonova syndromu (SJS) a toxické epidermální nekrolýzy (TEN), což může způsobit, že pacienti zemřou. Pacienti, u kterých je v minulosti způsobena vyrážka na úrovni 4 kvůli užívání thalidomidu, by se neměly užívat tohoto přípravku. Pokud se vyskytne vyrážka v úrovni 2-3, měla by se zvážit přerušení nebo přerušení léčby. Pokud se vyskytne angioedém, vyrážka na úrovni 4, vyčerpaná nebo bulózní kožní vyrážka nebo podezřelý Stevensův-Johnsonův syndrom a toxická epidermální nekrolýza, musí být léčba přerušena. A nemělo by pokračovat, i když se tyto reakce ulevují.

Syndrom rozpouštění nádorů
Existují případy smrtelného syndromu rozpouštění nádoru během užívání lenalidomidu v prášku (CAS: 191732-72-6 ) . Existuje riziko syndromu rozpouštění nádoru u pacientů s vysokým zatížením nádoru před léčbou. Proto by tito pacienti měli být pečlivě sledováni a měla by být přijata vhodná preventivní opatření.

Tumor Flare Reaction
Při tomto přípravku byla použita k léčbě chronické lymfocytární leukémie a lymfomu. A příznaky zahrnují lymfatické uzliny opuštěné a bolestivé, nízká horečka, bolest a vyrážka. Proto se s tímto produktem nedoporučuje léčit chronickou lymfocytickou leukémii a lymfom, pokud v klinickém hodnocení neexistují dobré podmínky monitorování.

Vítejte na výrobci lenalidomidu sionway pro více informací o lenalidomidu (CAS: 191732-72-6) .
Související zprávy
  • TEL:+ 86-0592-5854962
  • FAX:+ 86-0592-5854960
  • EMAIL: xie@china-sinoway.com
  • ADDRESS:Patro 16, Huicheng Business Centre, č. 839, Xiahe Rd., Siming Dist. Xiamen, Fujian, Čína
//